Perustelut
Rautalammin nuorisovaltuuston näkyvyys ja markkinointi koetaan tärkeinä asioina, jotta tullaan näkyväksi ja kuulluksi.
Vaikutusten arviointi:(alleviivattuna)
- Henkilöstövaikutusten arviointi: myönteinen/ kielteinen/ ei vaikutusta
- Lapsivaikutusten arviointi: myönteinen/ kielteinen/ ei vaikutusta
- Ympäristövaikutusten arviointi: myönteinen/ kielteinen/ ei vaikutusta
- Yritysvaikutusten arviointi: myönteinen/ kielteinen/ ei vaikutusta
Ehdotus
Esittelijä
-
Kerttu Mustonen, kerttu.mustonen@rautalampi.fi
Suunnitellaan kuinka voidaan markkinointia ja näkyvyyttä tehostaa sekä parantaa.
Päätös
RauNo:a markkinoidaan, että saataisiin uusia kiinnostuneita ehdokkaita. Ehdotuksina video, tiktok, seinälle mainos, kiertäminen luokissa.
Somevastaavat tekevät tiktokin. Aino, Maleena ja Moona kiertävät luokissa esittelemässä RauNoa. Aleksi ja Mark markkinoivat RauNo:a lukiolla.