§ 4 Toimistosihteerin tehtävä, hallinto-osasto

Lataa 

RauDno-2024-591

Päätöspäivämäärä

26.11.2024

Päätöksen tekijä

Hallintojohtaja

Päätöksen peruste

Hallintolaki § 43 ja § 45. Rautalammin kunnan hallintosääntö 2022, § 25 .  

Kuvaus

Rautalammin kunnan hallinto-osastolla oli haettavana toimistosihteerin toimi. Määräaikaan mennessä tehtävää haki 13 henkilöä. Prosessin eri vaiheissa hakemuksensa veti pois kaksi hakijaa.

Hallinto- ja talousosaston toimistosihteerin tehtäviin kuuluu erilaisia taloushallinnon tehtäviä kuten ostolaskujen tarkastaminen ja tiliöinti, hallinnon myyntilaskut, talousarvion laadintaan liittyviä tehtäviä, tilinpäätöksen laadintaan osallistuminen, hankkeiden maksatusten laadinta, eri ohjelmien pääkäyttäjä  mm. Intime, Accuna., PersonecF, CasManagment ja Essi sekä  palkanlaskijan sijaistaminen.

Kelpoisuusvaatimuksena oli soveltuva alempi korkeakoulututkinto (esimerkiksi tradenomi), ammatillinen perustutkinto tai vastaava opistoasteinen tutkinto sekä riittävä perehtyneisyys tehtävänalaan. Lisäksi arvostettiin itsenäistä ja reipasta otetta työhön, ongelmanratkaisukykyä sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja.

Eduksi katsottiin kunta-alan tuntemus, työkokemus palkanlaskennasta ja kirjapidosta, hyvät IT-taidot, kokemus talousarviovalmistelun ja tilinpäätöksen avustavista tehtävistä.
 

Päätös

Hallinto-osaston toimistosihteerin tehtävään valitaan tradenomi Eveliina Immonen. Päätös perustuu kokonaisarvioon ja haastattelussa ilmi tulleisiin seikkoihin.

Allekirjoitus

Merja Koivula-Laukka, hallintojohtaja

Organisaatiotieto

Hallinto